Saturday, May 08, 2010

Blog Dan Kenduri Kahwin

Blog aku nih cam wujud x wujud je...hahaha...ada orang kesah?? Macam dah terlupa aku ada blog..hari ni tetiba rasa cam ada rindu sama ini blog...huhu. Mungkin jugak aku ni tak patut ada blog kot. Hmmmm....

Malam yg bingit dah berlalu, kul 2.30 pagi baru dapat tidur...karaoke sakan diorang. Macam2 lagu ada...rock, dangdut, balada, lagu 60-an lagi lah wajib ada... Kadang2 aku pun tak paham, pesal asal kenduri kawin je mesti ada benda2 cenggitu? Buat je berzanji ngan marhaban tak leh ke? Tak pun nasyid sakan...haaaa orait apa.. ;) 
ni angel dr umah aku...tu ler bunga penanggah yg aku dpt...pesal x 10 hengget?...kan best.

Siang ni diorg sambung melalak lg..tapi tak kisah lah...siang2 orait je.. Sambil layan suara sumbangsih diorang, aku join makcik2 depan umah potong buah oren my favourite. Tetiba tuan umah bagi bunga penanggah kat aku...hahaha..kelakar lak aku rasa... potong oren pun dapat bunga penanggah. Tapi banyak au...2 bakul tuh..peluh2 gak ah...cewah!.. Kalau dah kenduri depan umah, ngan umah2 aku skali cam umah pengantin. Tapi takpe, syiok nengok orang ramai2, gelak geli, suka suki...meriah sungguh! Selamat menerima double menantu ye Cik Rubi n Cik Mus... :)



Suasana majlis...tema purple gitu.. I like the cakes.. :)


1 comment:

Anonymous said...

excellent points and the details are more specific than somewhere else, thanks.

- Norman

Bayaran Zakat Pendapatan Melalui Potongan Gaji

Company tempat aku kerja ni baru je nak masuk 5 tahun beroperasi. Staff kat dalam ni dah tanya bila boleh buat Potongan gaji untuk bayar zak...